Nu får det väl endå...

rääääcka!!!!!!!!!!!!!!!
Vabbat med Isaak sen fredags. Han har spytt varje natt sen torsdag. Haft diaré hela tiden. Magsjuka? Nja, ingen annan har blivit smittad så det borde inte vara det. Jag spyr ju så fort jag hör att nån spyr.
 
I natt klarade vi oss från spyan iaf och ingen b-blöja än. Kanske vänder nu? Kevin är på dagis i dag ialla fall. Jag och I åkte och handlade efter lämning av storebror och det blev allt jag kan komma å tänka på som kan hjälpa lilla magen. Bananer, päron, majsvälling, potatis och nån klämtubsgrej med blåbär. Samt majsbröd. Nu kokas det potatis som han ska få med rivna morötter å smör.
I går hade jag Kevin hemma (för att vara säker på att det inte smittar) och det var lite svårt att få honom att förstå att man måste ta det lungt när Isaak är sjuk. Dom höll på å busa precis som vanligt. Märks mer på I i dag att han är sjuk för nu är han lugn och sitter mest å kikar film/sover.
Ringde 1177 för rådgivning och vi kom fram till att jag skulle prata med bvc så hon kopplade mig. Till fel bvc. Men det var inte telefontid så det var ingen som svarade endå. Bra där...
Får ringa rätt bvc i morgon i stället. Under telefontid.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0