Move your...

mind.

Kom på massa saker jag skulle göra denna vecka, och skulle skriva ner detta. Men jag glömde, så nu vet jag inte vad det var jag skulle göra  :(

I dag är det iaf städning som gäller (därför jag sitter här nu, är inte riktigt sugen...) men det måste göras. För efter farmors begravning så ska alla hit och käka. Conny kommer hem till lunch iaf....

Jag var på vårdcentralen förra veckan. Och inte visste jag att de skulle bli som de blev. Hon lyssnade på mitt hjärta (för jag får hjärtklappning i soffläge) och hon trodde hon hörde extraslag- vidare till EKG men de såg bra ut. Sedan tömmde dom mig på blod, trodde jag. Men jag fick åka till sjukhuset för ännu mer blodprover. Är det bara jag eller är det normalt och bli lite halv nervös när dom skickar en till SJUKHUSET för att ta mer blod?
Inte är de nån som säger vad som hände heller...och jag vågar inte fråga  :/ Nu har jag två fina blåmärker i armvecken...läkaren sa att hon skulle skicka brev när svaren kom.
I fredags så ringde dom (!) och hon pratade om nåt förhöjt ämne i blodet. Misstänkt gikt. Mjaha? Så nu går jag på gikt-medecin och ska göra det i 6veckor. Sen blir det nytt blodprov. Detta är mina fötter som strular alltså, inte hjärtat.

Gikt...googla de ni. Det är gammla feta alkoholiserade gubbar som får det! Toppen...


Man ska ta medecinen i sammanband med en måltid (för att förhindra illamående och kräkningar), men jag tror inte att två ägg räknas som en måltid. Jag mår lite illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0