Den här..

veckan händer det lite allt möjligt.
I morgon: Isaak själv på dagis nån timme. Möte med prästen inför farmors begravning.
Onsdag: Isaak ska äta på dagis. Syjunta på kvällen.
Torsdag: Isaak är på dagis mellan 9-14. Jag ska till doktorn och kolla foten.
Lördag: 1års kalas för Vidar


Har svårt att fokusera sen farmor dog. Ligger och tänker på henne när jag ska somna. Ibland är det trevliga minnen och ibland mindre trevliga från sjukhuset. Oftast är det inte trevligt...har svårt att koppla bort allt de där. Funderar mycket på hur hon kände vid undersökningen, om hon hade ont och vad hon tänkte på. De va ju ganska läskigt att sitta där och titta på medans hon skakade och sköterskorna påminde henne att andas.
Vilka ord som blev de sista jag sa till henne, om hon visste att vi var vid hennes sida när hon blev medvetslös.
Eller om hon satt på ett moln och kikade ner på oss och kanske tyckte att vi skulle hem å dricka kaffe ist?

Många funderingar blir det. Och ingen som kan svara.



Fasiken va drygt det är att titta på överpedagogiska barnprogram!!!Jag blir galen! Men Kev gillar dom.


Isaaks första dag själv på dagis är avklarad. Han knorrade lite när jag gick och sen när han såg mig när jagskulle hämta honom började han grina. Han var supertrött. Inte så oväntat. Bara gå hem å lägga prinsen. Han sov i två timmar och åt sen lite lunch. Han var vaken i ca en timme och sen blev han trött igen. Så jag la han i sängen och tänkte att han kunde få sova enstund innan vi skulle hämta Kev.Men han somnade aldrig och nu försöker vi i gen. Riktig knorrunge det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0