Sötaste idolerna...

ever!! grabbarna är inne i en "sjung" period nu. Kevin går ständigt och nynnar på "en elefant balanserade", ekorre ekorre viftar på sin svans" och Isaak sjunger ut naaannaannaa, daaadaadaaaaaa. Mina söta små idoler!


I går gick Kevins overall sönder och jag kände mig smått uppgiven. Måste jag behöva köpa en ny nu?! Det ska ju bli vår snart! Som tur är har vi jacka och termobrallor hemma som han fick ha i dag. Och en snäll kompis lånar ut en overall! Termobrallorna har nämligen inget band som man kan dra under skon, och då blir hela byxan blöt. Dom som en aning försmå ut oxå...

Jagär så slö just nu! Skulle vlija gå och lägga mig!Men...ingen repris av i går tack! Vaknade kvart i 14 och skulle vara på dagis 14. Då hinner man inte äta och dricka kaffe! Hann få i mig en shake iaf men höll på att svimma av kaffebrist! I dag blir det att åka runt å fixa lite ärenden iat. Hämnta overall, lämmna burkar och bricka, till Connys jobb så han kan kolla på bromsljusen (som slutade funka när jag körde i går!), hämta ett paket från ica...


Trött på mitt fläsk. Nu är det ju bevisat att det inte försvinner av sig själft (värt å testa iaf). Måste skärpa till mig. Med kosten. Det skulle nog göra mycket. Kommer ju inte så långt på träningsfronten så länge jag har ont i fötterna. Snart är det sommar....snart är det sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0