Och så var...

lyckan gjort! Nästan....


Vi har nu 1:a plats för hyrning av vårat drömhus!!!Nackdelen är att det är en som visat intresse för köp av huset  :/  Men hon skulle höra av sig så fort hon får reda på nåt ochdet blir nog i slutet av veckan. Nu känns det nära! Jag är SÅ glad att dom valde oss! Gav vi verkligen ett sånt bra intryck? Jag sprang runt och jagade barn (i inte alls så fina kläder) och Kevin var nerfläckad till tusen. Men, vi verkar gått hem! :)Jag tror verkligen att vi kan ge ungarna det bästa av det bästa genom att bo där.
En bra uppväxt!

Åh, I can´t whait! Jag vill få svar nu!!!!! Inflyttning kommer då ske i April el Maj troligtvis. Dom som äger huset håller på att renovera sitt andra hus så man vet inte riktigt. Så spännande. Tänk att få flytta dit till våren/sommaren! Underbart! Känns som att det är det enda jag kan tänka på just nu...

I morse gick vi hela familjen till dagis! Väldigt trevligt! C lämnade Kevin och jag lämnade Totte. Skönt att "få hjälp" på morgonen när allt krånglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0