Arbetar...

Malin! Yeehaa, här jobbas det för fulla muggar. Åh va härligt det är att vara tillbaka! Dra in lite stålar för en gångs skull.


Har inte allt så ont i kroppen som jag trodde att jag skulle få. Det är ju MYCKET lättare att jobba när man inte är gravid. Jag är verkligen taggad för det här! Nu skulle det ju inte skada med ett heltidsjobb men allt har sin tid!

Min hjärna är lite lätt bortkopplad nuförtiden, mycket nytt att tänka på.


Vi var "ute på landet" och kikade på ett superfint hus. Att hyra. Tänk, tänk, tänk om dom väljer oss! Då kan jag säga att vi hoppar!!! Hoppar in i något nytt och det kommer bli ett äventyr i sig. En utmaning! Det vore så härligt!

Veckorna lixom flyger fram, i går var jag helt säker på att det var tisdag. Och närC sa att det vaar onsdag så blev det helt fel. Men det var ju tur att han nämde det! Så jag är fortfarande lite dagvild...är det Verkligen fredag i morgon?!


Nähe, dags att knalla till dagis och hämta Totte och Olle.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Åhh, vilken skön känsla ditt inlägg andas. Verkar som om du verkligen trivs med livet just nu och ja, NATURLIGTVIS är det lättare att jobba när du inte är gravid.

Hjärnsläpp har vi alla då och då. Den kommer tillbaka så småningom :-)



Hoppas det går jättebra med huset och att just ni får hyra det. :-)



Kram kram

2012-02-02 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0