Lite upp och ner...

...kan man ju säga. För en stund är jag överlycklig så att jag skulle kunna kissa på mig. Och andra stunden är jag redo att lägga mig ner och aldrig kliva upp. Suck...




Helgens bestyr blir iaf följande:

Grand opening av Hälsohörnan i Eskilstuna. Lämna kvar Kevin hos hans morfar.

lämna av Isaak hos hans mormor.

Gå på inflyttningsfest.

På söndagen blir det lite "fira" att man blir ett år äldre....vilket numera gör mig ganska deprimerad.

Skulle behöva göra i helgen (men som inte kommer hinnas med):

Packa packa packa

Rensa rensa rensa

Kasta kasta kasta

Tvätta tvätta tvätta


Kylskåpsord 2012:

Prinsessa är het prins

Ett puss får en kram

Med hjärta på?

Ett puss till

Bättre ikväll pussas vi tillsammans

Älskar jag mig

Ska evig älskar

vi ska alltid kär

bara bra+ ett!

en säng och min brud

solsken är sommaräng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0