Hela lägenheten stinker...

...pepparkaka! Köpte ett ljus på IKEA med peppisdoft och det luktar verkligen så! Och mycket!

Nu är även jag med i onepice-familjen. Den är superskön!!!!


I dag har vi bakat pepparkakor med Kevins bästis (och hans mamma+lillebror). Det var jättemysigt och peppisarna blev så fina så! Kevin var jätteduktig!!! Det är kul nu när han är lite större och kan sitta ner å pilla med sånt! Älskar att göra sånt me ungarna! Det är ju den "ljusa" sidan av föräldraskapet. Iaf mitt.

Vi kommer fortsätta med full rulle hela veckan. I morgon kör vi öppna förskolan (som vanligt på torsdagar), på kvällen ska jag på syjunta (vi syr ej), fredagsäventyret denna vecka blir en dag i sätrabrunn (peppisbak även där)CONNY ÄR LEDIG PÅ FREDAG SÅ HAN FÖLJER NOG MED ( ELLER SÅ HAR HAN OCH ZAAK EN DAG TILLSAMMANS), lördag ska vi ta de lite lungt och julpynta lite,söndag ska jag och Kevin till busborgen på kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0