Förvirrad men endå koll på läget?

Så känner jag mig just nu. Den här veckan händer det lite saker men jag är inte riktigt säker på vad, och när.

I kväll ska jag iaf på bio! Har längtat efter att få se den filmen lääänge! Ska bli toppenmysigt!

I morgon ska jag oxh Suz gå ner på stan och söka jobb, köpa present...nåt mer?

På onsdag em ska vi baka peppisar ihop med Suz och Aron.

På torsdag kväll ska jag på syjunta hos Nanny.

Fredag blir det peppisbak i sätrabrunn.

Söndag ska Kevin på sitt första barnkalas! (på busborgen!!!)

Samtidigt har jag en massa att planera och joxa med. Packa upp vinterkläderna,skor och julgardinerna ska strykas. Vi lyckades få upp adventsljusstakarna i helgen iaf (klapp på axeln) och nu sitter äntligen våran gigantiska hall-spegel på VÄGGEN!!! Skönt å få de gjort!

Just ja, måste göra iordning Connys present oxå. Och slå in. Komma ihåg komma ihåg*


I kväll blir det pytt i panna. SÅÅÅ skönt!Bara steka på skiten sen är det färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0